بارسلونا 3 – سویا 2: درام پرهیجان نوکمپ

بارسلونا 3 – سویا 2: درام پرهیجان نوکمپ

ارسلونا در بازگشتی دراماتیک توانست سه بر دو سویا را شکست دهد. هر کدام از دو تیم می‌توانست در دقایق پایانی برنده بازی شود و این بارسا بود که البته به شکلی جنجالی برد را از آن خود کرد.

سویا به این ترتیب در این فصل هنوز بردی کسب نکرده است.

مردان اونای امری شروع دشواری داشتند و بارسا موقعیت‌های خوبی را در دقایق ابتدایی از دست داد. لیونل مسی در نیمه اول خوب نبود ولی نیمار عالی بود و بارها خطرساز شد. سرانجام در دقیقه 36 بود که دروازه سویا باز شد. سرخیو بوسکتس سانتری انجام داد که با ضربه سر دنی آلوز در تیر دورتر به گل تبدیل شد.

در نیمه اول امبیا، بازیکن کامرونی سویا بسیار خوش‌اقبال بود که اخراج نشد. او در یک صحنه نیمار را با دو دست پرتاب کرد ولی داور ترجیح داد کارت زرد دوم را به او ندهد.

سویا در نیمه دوم در دقیقه 64 توپ را به تور دروازه ویکتور والدس رساند. کالا روی یک کرنر با ضربه سری زیبا توپ را به درون دروازه فرستاد اما داور در تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه اعلام کرد که او جرارد پیکه را هل داده است و گل صحیح نیست.

سویا به حملاتش ادامه داد و بارسا هم در حملاتش خطرناک بود، هرچند که موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌داد. اما لیونل مسی در دقیقه 80 سرانجام نبوغ خود را نشان داد و گل زد. نیمار با پاسی عالی توپ را از سمت چپ به مسی رساند و او با ضربه‌ای دقیق توپ را به بالای دروازه حریف کوبید.

سویا دست‌بردار نبود و در دقیقه 80 به گل رسید. ویتولو با حرکتی عالی بازیکنان بارسا را جا گذاشت و توپ را به ایوان راکیتیچ سپرد و این بازیکن که بسیار پرتلاش ظاهر شده بود با ضربه‌ای دقیق دروازه والدس را باز کرد.

کوکه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. کرنر راکیتیچ به این مدافع رسید و او سرضرب و با بغل پایی تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 92 بود که مارکو مارین با شوتی کات‌دار و تماشایی نزدیک بود درام را به اوج برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در آن سو اما اتفاق دیگری می‌افتاد. لیونل مسی در دقیقه 94 یک‌تنه فرار کرد و ضربه‌ای زد که بتو ناقص برگرداند و الکسیس سانچس در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد. به نظر می‌رسید مسی در جریان این گل روی مدافع حریف خطا کرده باشد و همین باعث شد بازیکنان نیمکت‌نشین سویا با حرکات خاصی به داور اعتراض کنند. بازی به این ترتیب با جنجال به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 1:33 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح